Anke & Lieve Pupu

zaterdag 21 juli 2012

dummy


 

















Gepost door janedegrote op 11:01 Geen opmerkingen:
Labels: 2D

exoticis fistulae - exotische binnenbanden


Gepost door janedegrote op 10:46 Geen opmerkingen:
Labels: 3D

woensdag 18 juli 2012


Gepost door janedegrote op 11:21 Geen opmerkingen:
Labels: Foto

aan het werk








Gepost door janedegrote op 10:45 Geen opmerkingen:
Labels: Aan het werk

woensdag 11 juli 2012


Gepost door janedegrote op 10:11 Geen opmerkingen:
Labels: verf

dinsdag 10 juli 2012

samen aan het werk




Gepost door janedegrote op 13:26 Geen opmerkingen:
Labels: Aan het werk
  



Gepost door janedegrote op 13:24 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, hout

Gepost door janedegrote op 13:19 Geen opmerkingen:
Labels: Aan het werk

fietsen opgeknapt


Gepost door janedegrote op 13:16 Geen opmerkingen:
Labels: fietsen

piratendino's ik zal je bewaren





Gepost door janedegrote op 11:57 Geen opmerkingen:
Labels: 3D, hout

maandag 9 juli 2012


Gepost door janedegrote op 13:03 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, verf

zaterdag 30 juni 2012

hard aan het werk




Gepost door janedegrote op 08:20 Geen opmerkingen:
Labels: Aan het werk

dinsdag 15 mei 2012


Gepost door janedegrote op 13:03 1 opmerking:
Labels: 3D, hout










Gepost door janedegrote op 13:01 Geen opmerkingen:
Labels: hout, verf

maandag 7 mei 2012

ik had toch best graag beroemd willen zijn


Gepost door janedegrote op 12:04 Geen opmerkingen:
Labels: Video
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Labels

2D (43) 3D (36) Aan het werk (27) analoge foto (27) beweegfoto (8) Dia (10) fietsen (10) Foto (207) Fototekening (14) geluid (1) Grafiek (13) hout (35) ik ben iedereen (6) inspiratie (36) plakwerk (10) research (1) Stof (6) tekeningen (46) telefoon fotografie (5) verf (48) Video (44) woorden (23)
Contact: ankevandenbrink@gmail.com

Blogarchief

  • ▼  2016 (8)
    • ▼  maart (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (6)
  • ►  2015 (37)
    • ►  december (5)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (2)
    • ►  maart (7)
    • ►  februari (2)
    • ►  januari (10)
  • ►  2014 (85)
    • ►  december (5)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (5)
    • ►  augustus (13)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (2)
    • ►  mei (7)
    • ►  april (12)
    • ►  maart (12)
    • ►  februari (9)
    • ►  januari (5)
  • ►  2013 (104)
    • ►  december (5)
    • ►  november (14)
    • ►  oktober (8)
    • ►  september (7)
    • ►  augustus (4)
    • ►  juli (10)
    • ►  juni (9)
    • ►  mei (11)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (13)
    • ►  januari (10)
  • ►  2012 (91)
    • ►  december (4)
    • ►  november (13)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (6)
    • ►  augustus (5)
    • ►  juli (11)
    • ►  juni (1)
    • ►  mei (6)
    • ►  april (4)
    • ►  maart (8)
    • ►  februari (10)
    • ►  januari (13)
  • ►  2011 (103)
    • ►  december (5)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (7)
    • ►  september (8)
    • ►  augustus (5)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (8)
    • ►  april (14)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (16)
    • ►  januari (12)
  • ►  2010 (133)
    • ►  december (16)
    • ►  november (7)
    • ►  oktober (11)
    • ►  september (4)
    • ►  augustus (1)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (18)
    • ►  mei (8)
    • ►  april (11)
    • ►  maart (17)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (33)
Thema Watermerk. Mogelijk gemaakt door Blogger.