Anke & Lieve Pupu

woensdag 30 januari 2013

zelfportret







Gepost door janedegrote op 10:36 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, plakwerk, tekeningen, woorden

dinsdag 22 januari 2013

sneeuw







Gepost door janedegrote op 23:15 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Foto

ik maak me nooit zorgen


Gepost door janedegrote op 22:11 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Foto

zondag 20 januari 2013

toen het bos nog groen was en je haar oranje


Gepost door janedegrote op 20:36 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Foto

ets





                                      






Gepost door janedegrote op 11:27 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Grafiek

de winter door








Gepost door janedegrote op 11:17 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Foto

zondag 13 januari 2013

zwart wit









Gepost door janedegrote op 15:49 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, analoge foto, Foto

verlaten school















Gepost door janedegrote op 15:27 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, analoge foto, Foto

ieder voor zich




Gepost door janedegrote op 15:21 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, analoge foto, Foto

maandag 7 januari 2013

universele herinnering 2




Gepost door janedegrote op 10:44 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Dia

dinsdag 18 december 2012

niemand is het





























Gepost door janedegrote op 16:48 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, Dia, Foto, Fototekening

maandag 17 december 2012


Gepost door janedegrote op 14:45 Geen opmerkingen:
Labels: 2D, tekeningen, verf

dinsdag 11 december 2012

tussentijdse werk presentatie







Gepost door janedegrote op 16:32 1 opmerking:
Nieuwere posts Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Labels

2D (43) 3D (36) Aan het werk (27) analoge foto (27) beweegfoto (8) Dia (10) fietsen (10) Foto (207) Fototekening (14) geluid (1) Grafiek (13) hout (35) ik ben iedereen (6) inspiratie (36) plakwerk (10) research (1) Stof (6) tekeningen (46) telefoon fotografie (5) verf (48) Video (44) woorden (23)
Contact: ankevandenbrink@gmail.com

Blogarchief

  • ▼  2016 (8)
    • ▼  maart (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (6)
  • ►  2015 (37)
    • ►  december (5)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (2)
    • ►  maart (7)
    • ►  februari (2)
    • ►  januari (10)
  • ►  2014 (85)
    • ►  december (5)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (5)
    • ►  augustus (13)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (2)
    • ►  mei (7)
    • ►  april (12)
    • ►  maart (12)
    • ►  februari (9)
    • ►  januari (5)
  • ►  2013 (104)
    • ►  december (5)
    • ►  november (14)
    • ►  oktober (8)
    • ►  september (7)
    • ►  augustus (4)
    • ►  juli (10)
    • ►  juni (9)
    • ►  mei (11)
    • ►  april (7)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (13)
    • ►  januari (10)
  • ►  2012 (91)
    • ►  december (4)
    • ►  november (13)
    • ►  oktober (10)
    • ►  september (6)
    • ►  augustus (5)
    • ►  juli (11)
    • ►  juni (1)
    • ►  mei (6)
    • ►  april (4)
    • ►  maart (8)
    • ►  februari (10)
    • ►  januari (13)
  • ►  2011 (103)
    • ►  december (5)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (7)
    • ►  september (8)
    • ►  augustus (5)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (12)
    • ►  mei (8)
    • ►  april (14)
    • ►  maart (10)
    • ►  februari (16)
    • ►  januari (12)
  • ►  2010 (133)
    • ►  december (16)
    • ►  november (7)
    • ►  oktober (11)
    • ►  september (4)
    • ►  augustus (1)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (18)
    • ►  mei (8)
    • ►  april (11)
    • ►  maart (17)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (33)
Thema Watermerk. Mogelijk gemaakt door Blogger.